DIT! is Katwijk

  • Branding campagne DIT! is Katwijk

    16 april 2015

    Gemeente Katwijk en Katwijk Marketing heeft QuickWorks de opdracht gekregen om een online campagne op te zetten en uit te voeren met als doel Katwijk te branden. Deze campagne hebben we in nauwe en prettige samenwerking opgepakt met Ace Group en Buro Brein.  Dagtoeristen 50km rondom Katwijk zijn de doelgroep. DIT! is Katwijk wil mensen meenemen naar het Katwijk dat met zijn nieuwe boulevard, geweldige parkeergarage direct onder de boulevard en grootste winkelcentrum aan de Nederlandse kust een heerlijke plek is om je dag door te brengen. Katwijk?! ouderwets...nee..modern retro.  De campagne wordt op 18 april 2015 officieel gelanceerd met de premiere van de feel good promotiefilms tijdens de opening van het badseizoen. Half april hebben locale ondernemers, pers en verenigingen kennis gemaakt met de campagne. Bewust is er voor gekozen om alle content deelbaar te maken. Van huisstijl tot video's. Dat dit werkt blijkt al voor de officiele start van de campagne. Winkeliers, horeca en Oranje vereniging hebben direct allerlei elementen uit de campagne gebruikt in hun on en offline uitingen. Momenteel wordt hard gewerkt aan de zomerse video's die naar gelang de weersomstandigheden via add video's, sponsored Facebookberichten etc. geplaatst zullen worden.     

     

    Nieuwe Reactie

    Naam:

    E-mail: