• Gefeliciteerd Sinterklaas

    05 december 2016

    Door het jaar heen zijn er verschillende dagen die interessant zijn om op in te spelen met marketing. Hierbij denken wij direct aan feestdagen en andere bijzondere gebeurtenissen. Het sinterklaasfeest is een van die dagen waar men graag gebruikt van maakt om het bedrijf in de schijnwerpers te zetten en nog meer producten te verkopen.

    Deze gedachte had ook Henriette van den Anker, eigenaresse van de Porseleinkast. Helaas gaat zij stoppen met haar fysieke winkel, maar gelukkig gaat ze wel door met de Porseleinkast als onlineshop. Dit weerhield haar er echter niet van om een sinterklaas campagne op touw te zetten. Hiervoor heeft ze aan ons gevraagd om enkele korte films te maken in haar winkel waarin Sinterklaas het een en ander vertelt. Door de goede voorbereiding hebben wij meerdere films kunnen draaien die verspreid door het jaar gebruikt gaan worden.

    Sinterklaas in de zomer? Ja, ook dan is het mogelijk om deze goedheiligman in te zetten. De kracht zit hem in de boodschap. Zo werd de eerste film gekoppeld aan het sluiten van de winkel en een leuke actie. Deze video werd in een paar dagen tijd bijna 10.000 keer bekeken en bijna 200 keer gedeeld! Als dat geen mooi sinterklaas cadeau is smile

     

     

    Nieuwe Reactie

    Naam:

    E-mail: