DIT! is Katwijk

  • Horeca

    Dit is Katwijk

  • Dit is Katwijk

    Kims top drie

  • Dit is Katwijk

    Rogiers top drie

  • Dit is Katwijk

    Christina's top drie

  • Winkelen

    Dit is Katwijk

  • Fietsen Wandelen

    Dit is Katwijk

  • Strand

    Dit is Katwijk

  • Parkeren

    Dit is Katwijk

  • Opening Seizoen

    Dit is Katwijk

Branding campagne - DIT! is Katwijk 

videomarketing | citybranding | conceptontwikkeling | hoofdaannemer | online campagne met offline elementen | samenwerking | viral versus Google, Youtube & Facebook videoadd's

Door een effectieve lanceringscampagne was een dag na de lancering de videocontent via facebook.com/ditiskatwijk al bijna 24.000 keer bekeken. Naast Facebook is er een hele online strategie waarbij o.a. gebruikt wordt gemaakt van Twitter en op basis van weersvoorspellingen specifieke videocommercials en banners worden ingezet om mensen binnen een straal van 50 km rondom Katwijk te verleiden tot een bezoek aan deze prachtige kustplaats. Bewust is er voor gekozen om alle content deelbaar te maken. Van huisstijl tot, foto's, video's en video-ansichtkaarten. Dat dit werkt blijkt al voor de officiele start van de campagne. Winkeliers, horeca en Oranje vereniging hebben direct allerlei elementen uit de campagne gebruikt in hun on en offline uitingen. 

Dit project doen wij samen met AceGroup en Buro Brein. Momenteel zitten we in het 3de jaar van de campapgne en bedenken we elk half jaar weer nieuwe content om de mensen mee te verassen. Onze huidige campagne gaat over een 3tal mensen die hun favoriete Katwijk top3 vertellen. Deze films zijn ieder binnen enkele dagen tussen de 12 en 21K bekeken.

Bekijke hier de Facebook pagina en de campagne website
facebook.com/ditiskatwijk   ditiskatwijk.nl