Vraag

Of wij in samenwerking met onze bovenburen diverse social media films konden maken voor de nieuwe campagnes. Kort en krachtige video's die tevens ook in de winkelbeeldschermen (POS) getoond konden worden. Dat betekende voor ons dat sommige opnames 2 keer gemaakt moesten worden. Een keer horizontaal voor online en een keer verticaal voor de hoge beeldschermen in de winkels.

Productie

De opnames vonden plaats in de Eazie locatie in de Bijlmer. Helaas was de winkel deze dag gewoon open wat het filmen af en toe wat vermoeilijkte. Dan maar even iets langer lunchen met een lekkere wok maaltijd. De opnames hebben uiteindelijk 2 dagen gekost voor 13 korte films.

Resultaat

De video's waren oorspronkelijk in het standaard 16:9 formaat opgeleverd echter wenste de klant daarna het 3:4 formaat. Dus terug naar de edit om dit op te lossen. Niet ieder breedbeeld is qua compositie namelijk geschikt voor het meer vierkante formaat. Alle video's waaronder de smaak contest video zijn goed ontvangen door het publiek.