Vraag

Meestal krijgen wij onze klanten via via of via sales maar in dit geval hebben wij een aanbestedingsopdracht "gewonnen". Bij de start van dit project in 2013 is de campagnenaam "Dit! is Katwijk" verzonnen en is er bewust voor gekozen alle huisstijl elementen online beschikbaar te maken voor oa de winkeliersvereniging.

Productie

De branding campagne DIT! is Katwijk is erop gericht meer mensen naar de gemeente te trekken en de campagne films dienen dan ook dit doel. Wij maken onder meer promo's over algemene en specifieke onderwerpen, maar ook Like & Win video's. Tevens werken wij veel met figuranten uit de gemeente om het lokale gevoel te versterken en reactie's / deelacties bij het publiek uit te lokken. Verder hebben wij ook branding content met storytelling gemaakt en een presentatiefilm. En de kust leent zich ook uitstekend voor drone opnames dus die poppen ook af en toe op.

Resultaat

Naast Facebook is er een hele online strategie vanuit Katwijk Marketing om alle video content in te zetten zoals op de website, Youtube en Instagram. Wij maken elk jaar nieuwe content dus hou ook vooral de Facebook pagina van DIT! is Katwijk in de gaten om ons meest recente werk te bekijken.